STIR viert feest (vervolg)

23 maart 2006, 07:09

STIR viert feest (vervolg)

Ik was eigenlijk van plan om een uitgebreid verslag te schrijven van het 1-jarige feestje van STIR dat gisteren plaatsvond in een volgepakt Jimmy Woo in Amsterdam. Maar om eerlijk te zijn valt er niet zo heel veel te vertellen anders dan wat Peter Olsthoorn al netjes heeft verwoord op Molblog.

Ben wel benieuwd wie als eerste raad wie ik hierboven op de foto heb gezet…

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

14 Reacties

    niels

    Joop M van RW natuurlijk!


    23 maart 2006 om 07:47
    niels

    en? wat heb ik gewonnen?


    23 maart 2006 om 07:47
    media

    Damn, was vergeten dat oud-medewerkers van RW waren uitgesloten van de prijsvraag. Je hebt een jaar lang gratis bloggen op Marketingfacts gewonnen 😉


    23 maart 2006 om 07:50
    niels

    mooie prijs

    ik was ook tevreden geweest met een gratis abonnement op je weblog hoor! 😉


    23 maart 2006 om 08:00
    niels

    geen flauw idee maar ze vinden elkaar wel leuk volgens mij!

    (misschien moeten ze samen eens een Eccky maken…)


    23 maart 2006 om 11:51
    Edward van de Ridder

    O ja, heerlijk, een gratis abo op marketingfacts, doe mij d’r twee;-)

    Ik geef toe, de man op de foto ben ik.

    En de dame links is Joyce Barnhoorn van New Rulez. En we waren hier in een puur zakelijk gesprek gewikkeld over een project voor een klant van ons en een aantal jongerensites van hun… (zonder dollen:-)


    27 maart 2006 om 05:16
    Edward van de Ridder

    o ja… en dingen zijn nooit wat ze lijken,… deze foto was volledig geposeerd 😉


    27 maart 2006 om 05:18
    ErwinVanLun

    Hoezo ‘dingen zijn nooit wat ze lijken?’ Het lijkt er toch op alsof je een ge-animeerd zakelijk gesprek voert? Wat zouden we dan moeten denken? 😉


    27 maart 2006 om 05:58
    media

    Haha, wat zo’n foto al niet voor gedachtenspinsels bij mensen kan oproepen 😉


    27 maart 2006 om 06:31
    Joyce Barnhoorn

    Erwin, je mag er alles van denken! Zolang je er maar gelukkiger van wordt…

    Edward en ik kennen elkaar al jaaaren. Enneh tja….zaken en plezier gaan bij edward vaak heel goed samen.

    Wel jammer dat het voor jou echt puur zakelijk was Edward….;-)


    27 maart 2006 om 07:02
    ErwinVanLun

    @marco: weer een idee: misschien moet marketingfacts wel een overzicht gaan maken van alle marketingevents + verslagen + foto’s (tot zover serieus) + (iets minder serieus, maar toch nog steeds een beetje): een ‘you’ve been spotted’ button zoals op Hyves. Zal de betrokkenheid bij MF alleen maar verhogen!


    27 maart 2006 om 08:04
    Willem-Albert

    Jeetje wat leuk! Marketingfacts is nu ook voor de hot “dating”nieuws in de branche. Dat Edward goed scoort “bij de meisjes” verbaast mij niks 😉

    Even over een andere boeg. Ja STIR was wat chaotisch, ja de paneldiscussie kwam niet op gang. Maar ook: STIR is goed bezig, is zelf kritisch, komt met goede uitbreiding. Ik was positief verrast dat STIR zoveel initiatief toont.


    29 maart 2006 om 13:08

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!