STIR biedt verontschuldiging aan

16 februari 2004, 07:45

Begin deze week heeft de STIR d.m.v. een persbericht haar intentie uitgesproken om, t.b.v. het online bereiksonderzoek, met de combinatie Intomart/Nedstat in zee te gaan.

Naar aanleiding van dit persbericht is de STIR in de persoon van Rob Molenaar (MSN) door een aantal journalisten telefonisch benaderd voor een verdere toelichting. Met name Emerce zou hem helemaal verkeerd hebben geciteerd. In een e-mail die gisteren is verstuurd naar alle overige deelnemers verontschuldigt Molenaar zich hiervoor.

E-mail Rob Molenaar mbt artikel Emerce:

Begin deze week heeft de Stir d.m.v. een persbericht haar intentie uitgesproken om, t.b.v. het online bereiksonderzoek, met de combinatie Intomart/Nedstat in zee te gaan.

Naar aanleiding van dit persbericht ben ik door een aantal journalisten telefonisch benaderd voor een verdere toelichting. Namens Emerce werd ik dinsdagmorgen gebeld door Tjeerd Wiersma. In zijn online artikel van die middag legde hij mij de quote in de mond dat de gekozen combinatie ?met kop en schouders boven de rest uitstak?.

Ik wil graag bij dezen mijn enorme verontwaardiging uitspreken over de handelswijze van Emerce. Deze uitspraak heb ik pertinent niet gedaan, sterker nog ik heb letterlijk gesproken van een close finish.

Een dergelijke uitspraak zou ernstig tekort doen aan het geleverde werk van ieder van de partijen, die zich juist onderscheidden door een grote mate van kwaliteit, en van ernstige minachtig getuigen voor het vele werk dat door een ieder geleverd is.

Ik heb de journalist gevraagd te corrigeren, dit wilde hij helaas niet.

Met vriendelijke groet,

Microsoft B.V.

Rob Molenaar

Sales Manager

MSN

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!