Steeds minder interesse in tv en radio bij jongeren

Steeds minder interesse in tv en radio bij jongeren

Uit een recent onderzoek van het European Interactive Advertising Association (EIAA) blijkt dat jongeren steeds minder tv kijken en radio luisteren als gevolg van een toenemend internetgebruik. Van de jongeren tussen 15 en 24 jaar kijkt 46% minder tv en luistert 22% minder naar de radio. Ook andere activiteiten zoals telefoneren (34%), lezen kranten (33%) en lezen van boeken (32%) moeten bij deze jongeren inleveren ten gunste van internet (via: DutchCowboys).


Delen

0
0


Er zijn 6 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.