Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Audio blinde vlek voor veel adverteerders

'De uitkomsten zijn fascinerend en illustreren dat er een reële kans ligt voor merken om hun merkbereik te vergroten'Consumenten in…

Wat leert het eerste grote podcast-onderzoek van Nederland ons?

Podcasts zijn een media-hype, maar is het zelf ook een effectief medium? Bij gebrek aan Nederlandse podcast-cijfers was dat altijd…

Podcast: Jente Kater over de kracht van de stem

Hoe een grote belemmering jouw grootste kracht kan zijnVoicebooking: geen heel originele naam, maar hij zegt wel precies wat het…

Hoe is het audio-landschap veranderd in 2025?

Podcast: verslag van internationale conferentie Radiodays Europe“Sound Matters: the Future of Audio.” Dat was afgelopen maand het thema van de…

Zo verbeter je de SEO van jouw podcast

Uit recent onderzoek van MeMo² blijkt dat 2,2 miljoen Nederlanders luistert naar podcasts. Podcasts zijn nog nooit zo populair geweest.…

Tv en radio zijn (nog niet) dood

Tv is dood en radio ligt ernaast. Het wordt anno 2019 zo makkelijk door iedereen geroepen. Zoals zo vaak in…

Weerzin tegen reclame-overload is niet de grootste dreiging

Het epische gevecht om in ons hoofd te komen. Dat is de ondertitel van het boek 'The Attention Merchants' van Tim Wu.…

Beste 100%NL, kunnen we vrienden worden?

Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…

Digitale radio biedt steeds geavanceerder bereik

We kennen radio als massamedium, maar digitale radio wordt in de marketingstrategieën nog wel eens vergeten en onderschat. Vaak is…

Zo maak je de allerbeste podcast

Interview met podcasters Mark Schoones (Wayne Parker Kent) en Jos Govaart (Coopr)Je hebt geen keuze: je kunt als rechtschapen professional…

Online audio-advertising: nog steeds toekomstmuziek?

Deze zomer werd de start van programmatic audio in Nederland groots aangekondigd. Nadat dit al mogelijk was via Spotify, kan…

Hoort online radio thuis in je performance-campagne? [case]

Traditionele radio is net zo (on)meetbaar als advertenties in krant of tijdschrift. Je koopt voor een behoorlijk bedrag GRP’s (gross…