'De uitkomsten zijn fascinerend en illustreren dat er een reële kans ligt voor merken om hun merkbereik te vergroten'Consumenten in…
Podcasts zijn een media-hype, maar is het zelf ook een effectief medium? Bij gebrek aan Nederlandse podcast-cijfers was dat altijd…
Hoe een grote belemmering jouw grootste kracht kan zijnVoicebooking: geen heel originele naam, maar hij zegt wel precies wat het…
Podcast: verslag van internationale conferentie Radiodays Europe“Sound Matters: the Future of Audio.” Dat was afgelopen maand het thema van de…
Uit recent onderzoek van MeMo² blijkt dat 2,2 miljoen Nederlanders luistert naar podcasts. Podcasts zijn nog nooit zo populair geweest.…
Tv is dood en radio ligt ernaast. Het wordt anno 2019 zo makkelijk door iedereen geroepen. Zoals zo vaak in…
Het epische gevecht om in ons hoofd te komen. Dat is de ondertitel van het boek 'The Attention Merchants' van Tim Wu.…
Merkstrateeg Diederick Janssens heeft een missie: ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je…
We kennen radio als massamedium, maar digitale radio wordt in de marketingstrategieën nog wel eens vergeten en onderschat. Vaak is…
Interview met podcasters Mark Schoones (Wayne Parker Kent) en Jos Govaart (Coopr)Je hebt geen keuze: je kunt als rechtschapen professional…
Deze zomer werd de start van programmatic audio in Nederland groots aangekondigd. Nadat dit al mogelijk was via Spotify, kan…
Traditionele radio is net zo (on)meetbaar als advertenties in krant of tijdschrift. Je koopt voor een behoorlijk bedrag GRP’s (gross…