Evenals vorig jaar moet de SpinAwards Interactieve Marketing Monitor ook dit jaar inzicht geven over de huidige en toekomstige trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland. Doe mee aan het onderzoek en ontvang de samen-vatting van het rapport.
De SpinAwards vraagt je online een vragenlijst in te vullen over jou activiteiten op het gebied van interactieve marketingcommunicatie. In ruil voor deze medewerking, krijg je zonder kosten of verdere verplichtingen, de beschikking over de samenvatting van het rapport. Dit te verschijnen rapport geeft je inzicht in welke trends en ontwikkelingen er zijn op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland, nuttig en leerzaam. Het rapport zal niet te koop worden aangeboden.
Al je antwoorden blijven vanzelfsprekend anoniem en worden beslist niet gebruikt voor andere doeleinden dan dit onderzoek.
Het onderzoek is een initiatief van Stichting SpinAwards in samenwerking met: Tijdschrift voor Marketing, BVA, Media Plaza, DDMA, IAB, Adformatie, MolBlog, Marketingfacts, DutchCowboys en wordt uitgevoerd door RM Interactive.