Search rules!

Search rules!

Search rules!

Tijdens de iMedia Connection Summit 2005 afgelopen maand in La Quinta, California, was John Battelle (Wired) een van de keynote speakers.

In zijn presentatie (zip) gaat Battelle in op search, blogs, web 2.0 en andere middelen die de media in een intent-driven world overheersen. Voor de liefhebbers is er ook een podcast van zijn presentatie online beschikbaar.

Battelle sluit zijn presentatie af met een aantal overwegingen die ik jullie niet wil onthouden:

  • Online marketing is driven more by conversation, less by interruption/show
  • Creative should invite conversation, not demand attention
  • Employ your customers in creating new products, campaigns
  • Criticism is OK, in fact, how you respond to it can build your brand
  • Media is no longer ruled by distributors, it?s ruled by attention. However, there are now distributors of attention?
  • Search rules, but not just paid search: Search is how content - and audience - is found. Join the point to economy.
  • Blogs offer a rare opportunity to converse with influential audiences and to learn new approaches to marketing?

Aanrader!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.