Schrijf je nu in voor de eerste editie Dutch Search Awards
Insturen search-marketingcases mogelijk tot 1 oktober
De inschrijving voor de eerste editie van de Dutch Search Awards is vandaag geopend. Marketingbureaus, merken en professionals kunnen tot 1 oktober hun beste case(s) op het gebied van searchmarketing insturen. Een professionele vakjury beoordeelt de inzendingen en maakt op 1 november 2016 de shortlist met genomineerden bekend. De uitreiking van de awards vindt plaats in B.Amsterdam op 24 november .
Award-categorieën
Cases kunnen worden ingezonden voor 12 awards die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘branche’ en ‘campagne’, waaronder awards voor beste gebruik van search in automotive en beste mobile campagne. Daarnaast kunnen leveranciers hun product aanmelden voor vijf awards in de categorie ‘tools & software’.
Iedere inzender van een case dingt automatisch mee naar de awards voor beste agency, beste in-house team of beste consultant. Bekijk alle categorieën en schrijf je snel in via www.dutchsearchawards.nl!
Criteria
Bureaus, merken en professionals kunnen hun beste case(s) insturen via een online formulier. De criteria waar deelnemende partijen aan moeten voldoen, is dat het bedrijf, het merk of de persoon in Nederland gevestigd is en dat de campagne op de Nederlandse markt gericht is/was. De zorgvuldig samengestelde, onafhankelijke vakjury zal alle ingezonden cases beoordelen op kennis en expertise, eigen (creatieve) inbreng, de gemaakte analyse en de tools die hiervoor zijn ingezet.
Uitreiking
De feestelijke uitreiking vindt plaats bij B. Amsterdam op 24 november. Deze dynamische setting vormt het decor voor het eerste officiële betoon van erkenning en waardering binnen het Nederlandse search-landschap. Naast de uitreiking van de felbegeerde awards delen vooraanstaande ‘thought leaders’ hun visie op actuele ontwikkelingen binnen de search-industrie. Het definitieve programma, de sprekers en de jury worden later bekendgemaakt.
Sponsoring
Bing is hoofdsponsor van de Dutch Search Awards 2016. Het initiatief wordt daarnaast mede mogelijk gemaakt door o.a. AdCalls, adcombi, The Feedback Company, SQIQ, OPTMYZR, Swydo en Bannerwise.
Marketingfacts is mediapartner van de Dutch Search Awards.