Scarlet One onbereikbaar

Scarlet One lijkt het succes van haar campagne met Beau te hebben onderschat. Het beschikbaar aantal servicemedewerkers staat niet in verhouding tot het aantal aanvragen, waardoor het callcenter regelmatig onbereikbaar is. Ook blijkt bij nieuwe klanten frequent het oude kabel- en telefoonabonnement reeds te zijn opgezegd, terwijl de aansluiting via Scarlet One nog niet (goed) werkt. De consumentenbond heeft diverse klachten binnengekregen en stelt een nader onderzoek, zo was te horen bij BNR Nieuwsradio.
Beau!
kan je wel zeggen ja. Ik wacht al 5 maanden op aansluiting, heb bakken met geld weggebracht (wachtlijsten van 40 mensen voor je!!) met bellen om te vragen hoe ver ze ermee zijn, maar krijg altijd het bericht dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld, wat dus niet gebeurt. Kan niet eronderuit want dat is contractbreuk en levert je een boete op van 200 euro!! Moet je ook maar hebben he.. Ik ben buiten mezelf van kwaadheid hierover maar dat lost ook niks op, helaas.
Voor mij geldt precies hetzelfde, maar ik heb een nummer van die PR Dame ( die die lode loekie heeft opgehaald bij Radar!) 06 38 180 150
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!