Say it out loud ‘I go to IKEA and I’m proud!’
IKEA komt uit de kast en ik ook in dit geval. Ja, ook mij zou je tegen kunnen komen op de vermaarde IKEA shopping dagen. Vrolijk achter de wagen met vrouw en kinderen gezellig de pijltjes volgen. Waarom ineens deze coming out?
De IKEA kasten experience (via Adverblog) gemaakt door F&B! Na de Billy’s, Huks, Trofas, Knuds, Frots, e.v.a. moet je toch iets nieuws verzinnen om alle nieuwe Vinex internal space management vraagstukken goed aan de man te brengen. Dat is IKEA naar mijn bescheiden mening gelukt. Muziek, complete weirdo’s en een in eerste instantie onbegrijpelijk concept ga ik toch even alle kastjes in alle ruimtes bij langs.
Jammer dat mijn Zweeds niet meer is wat het nooit geweest is maar je kunt in ieder geval je eigen MP3’s uploaden en als DJ uit de kast komen. Hoe sneller de muziek hoe sneller de stop motion van de spelers gaat (lang leve Slayer). Daarnaast heb je ook een voice control functie om de karakters te laten bewegen op jouw stem. Helaas is dat me nog niet gelukt…
IKEA zet in ieder geval de style door welke zij was ingeslagen met het Husselen waarbij je snel de IKEA files tijdens de koopzondagen vergeet…
Waanzinnig. Ik had net 3 minuten een ikea experiences terwijl de personages in het filmpje op mijn eigen muziek bewogen. Jammer dat mijn Zweeds niet zo goed is.
Leuk, vrolijk, bizar en pakkend. Je krijgt bijna zin om naar Ikea te gaan…Bijna…Ik stuur mijn personal shopper wel 😉
Maf! In eerste instantie lijkt het dat ze mikken op de homowereld, letterlijk uit de kast komen was mijn associatie. Maar na even zoeken zie je ook dames en kinderen (die weinig weg hebben van kinderen). Ik mis ook Ikea kinderland. Maar spannend concept.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!