RSS in de marketingmix
Marketing3 zit er weer op voor dit jaar. Ruim 50 sprekers hebben gedurende 3 dagen vele honderden bezoekers (en een veelvoud aan sitebezoekers!) een update gegeven van waar we in Nederland staan op het gebied van (interactieve) marketing.
In de tweede en laatste parallelsessie van vandaag hebben Jeroen Bertrams en ondergetekende een sessie verzorgd over RSS in de marketingmix. Na een korte introductie over wat RSS is en waar we nu staan met RSS, hebben we een 6-stappenplan gepresenteerd waarmee je als marketeer met RSS aan de slag zou kunnen gaan. Leden van Marketingfacts kunnen de presentatie hier downloaden.
Voor geinteresseerden zal er medio eind januari 2006 een 1-dags cursus RSS-marketing worden georganiseerd. Heb je interesse, laat het dan weten via de reacties of stuur een email naar [email]info@marketingfacts.nl[/email].
Met veel belangstelling en interesse de diverse verslaggevingen gevolgd op afstand. Complimenten heren! Mooi evenement zo.
o ja. en dame geloof ik . . .
Twee dames zelfs, naast Frank Janssen, Frank Meeuwsen en ondergetekden waren ook Helie Smetz en Antoinette Hoes van de partij. Dank voor het compliment!
oké, dames dus. nogmaals: top! als zzp-er kun je eurotechnisch nou eenmaal niet alle congressen afstruinen dus dit is een perfecte manier om op de hoogte te blijven. misschien moet ik me ook wel aanmelden als razende reporter.
Nooit je handen in je zak tijdens een presentatie!! 😛
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!