Road to MIE is in volle gang, ontdek nu de sessies van volgende week #adv

MIE
20 mei 2021, 08:58

Laat je volgende week inspireren door: VodafoneZiggo, Ipsos, Blue Field, Stichting Kinderpostzegels, VIQTOR DAVOS, Unravel, WUA, ABN AMRO, Ruigrok NetPanel, Phebi, MARE,Qmusic, The USP Company, Het Opiniehuis, bvA en incling. Ook deze Insights, Data Analytics & Data Science-sessies wil je niet missen! Lezing gemist? Alle sessies zijn een week lang terug te kijken via mie.nl. #mie21

Schrijf je nu in voor je favoriete Road to MIE-sessies op mie.nl!

Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) geeft in 2 dagen en meer dan 90 sessies antwoord op de vraag hoe je slimmer en effectiever omgaat met data. Van verrassende theorie tot dynamische praktijk, van goede vragen naar de beste oplossingen. Het MIE richt zich op 2500 - 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals. www.mie.nl

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!