Road to MIE is begonnen, ontdek vandaag de sessies van volgende week #adv

MIE
11 mei 2021, 08:58

Laat je volgende week inspireren door: Glocalities, Cloetta, Phebi, Google, Ipsos, Bureau RMC, quantilope, a.s.r., Underlined, AT Internet, UvA, I&O Research, The House of Insights, MI Match, Epiphany, FrieslandCampina, Perspective, Min. AZ & NMO. Stuk voor stuk Insights, Data Analytics of Data Science-sessies die je niet mag missen! Nieuwsgierig?

Schrijf je nu in voor deze Road to MIE-sessies op mie.nl! #mie21

Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) geeft in 2 dagen en meer dan 90 sessies antwoord op de vraag hoe je slimmer en effectiever omgaat met data. Van verrassende theorie tot dynamische praktijk, van goede vragen naar de beste oplossingen. Het MIE richt zich op 2500 - 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals. www.mie.nl

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!