Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool
Rexona heeft de extra lange versie van de nieuwe ‘Rexona for men’ tv-commercial online gezet. Om hiervoor de aandacht van ‘echte mannen’ te trekken heeft het deze week een online campagne lopen op de weblogs Jaggle (header) en Retecool (advertentie links). Complimenten voor Rexona dat voor de campagne heeft gekozen voor (doelgroepgerichte) weblogs. Who’s next?
GeenStijl is daar al toch al een tijdje fijn mee bezig? Bling bling telefoons, daarvoor de film Be Cool… Ik ben wel benieuwd hoe de bezoekersprofielen zich tot elkaar verhouden.
Ik verwacht dat alle grote weblogs hier op termijn naar toe gaan. Retecool heeft in navolging van Geenstijl een doelgroep gerichte adv. van telfort op de site…
Echte mannen op RC en Jaggle???
@kasper: ik denk, dat vooral echte jongens op retecool en jaggel zitten idd. De message die ik lees is: zweterige ongewassen pubers die hoognodig okselfris nodig hebben lezen weblogs. Ik zie de banner trouwens niet op geenstijl staan, in dit geval pleit dat voor ze moet ik zeggen. Zal wel geweigerd zijn door de heren?
Jongens willen echte mannen zijn… simpel toch?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!