Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool

Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool

Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool

Rexona heeft de extra lange versie van de nieuwe ‘Rexona for men’ tv-commercial online gezet. Om hiervoor de aandacht van ‘echte mannen’ te trekken heeft het deze week een online campagne lopen op de weblogs Jaggle (header) en Retecool (advertentie links). Complimenten voor Rexona dat voor de campagne heeft gekozen voor (doelgroepgerichte) weblogs. Who’s next?


Delen

0
0


Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • GeenStijl is daar al toch al een tijdje fijn mee bezig? Bling bling telefoons, daarvoor de film Be Cool... Ik ben wel benieuwd hoe de bezoekersprofielen zich tot elkaar verhouden.

    geplaatst op
  • Geenstijl is hiermee inderdaad (met o.a. adverteerders als Speurders) al een tijdje bezig.

    geplaatst op
  • Ik verwacht dat alle grote weblogs hier op termijn naar toe gaan. Retecool heeft in navolging van Geenstijl een doelgroep gerichte adv. van telfort op de site...

    geplaatst op
  • Echte mannen op RC en Jaggle???

    geplaatst op
  • @kasper: ik denk, dat vooral echte jongens op retecool en jaggel zitten idd. De message die ik lees is: zweterige ongewassen pubers die hoognodig okselfris nodig hebben lezen weblogs. Ik zie de banner trouwens niet op geenstijl staan, in dit geval pleit dat voor ze moet ik zeggen. Zal wel geweigerd zijn door de heren?

    geplaatst op
  • Jongens willen echte mannen zijn... simpel toch?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.