Red de Koetjesreep

Red de Koetjesreep

Red de KoetjesreepIn oktober 2003 startte bean.nl de actie Red de Koetjesreep. De actie resulteerde binnen enkele weken tot 500 reacties en volop aandacht in de media. We zijn nu een paar maanden verder. De teller is blijven steken op 625 reacties en de media is opvallend stil.

Hoeveel invloed heb je eigenlijk met een online actie en hoe staat het nu met de Koetjesreep? Wie heeft feiten en cijfers?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.