Recessie nodig voor aandacht klantprocessen?

Recessie nodig voor aandacht klantprocessen?
, E-Pro bv

Waar bedrijven in 2002 nog met de kaasschaaf bezuinigden op informatietechnologie, maken organisaties nu duidelijkere keuzes voor innovatie en verhoging van de productiviteit door de inzet van IT.

Maar liefst 95 procent van grote Nederlandse ondernemingen geeft prioriteit aan de verbetering van klantprocessen en 81 procent aan optimalisatie van managementprocessen. Dit blijkt uit het onderzoek ‘IT Impact 2003’.

Bron: Topmanagement en IT


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.