Reagerend Coca-Cola billboard

6 oktober 2003, 10:30

Coca-Cola heeft in Londen de grootste en ‘slimste’ billboard neergezet. Het reclamebord reageert op het weer en op voorbijgaande mensen.

Webwereld meldt dat het billboard in het centrum van Londen staat. Het bord heeft een breedte van dertig meter en is daarmee drie keer zo groot als voorgaande reclame van het frisdrankmerk op die locatie.

In het bord zitten camera’s en warmtegevoelige weerstations ingebouwd. ?Als het behoorlijk regent, komen er ook grote druppels op de tekeningen van het scherm. En als het winderig is, zal het Coca-Cola logo rimpelen als een vlag’, aldus een woordvoerder van de frisdrankgigant. Daarnaast reageert het bord als mensen zwaaien en op sms-berichten van mobiele telefoongebruikers.

Alex Stil
CEO bij Reddion

Categorie
Tags

1 Reactie

    no3o5

    das geinig

    wil ik wel graag eens zien


    6 oktober 2003 om 14:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!