Progress: 8 stappen naar een volwassen digital marketing organisatie #adv
De Digital Marketing Maturity Guide
Digital marketing is van nature technologisch gedreven. Het vereist dat ook de marketingorganisaties technologieplatformen begrijpen en effectief en geïntegreerd kunnen inzetten.
Ben je enigzins bekend met de gebruikte marketingsystemen, data en processen?
Gebruik dan de gratis Digital Marketing Maturity Evaluation Gids en het bijbehorende puntensysteem om te ontdekken in welke fase jouw organisatie zich bevindt ten aanzien van digital marketing en wat de vervolgstappen zijn om verder te professionaliseren.
Zo bevat het:
- Een overzicht van het digital marketing technologielandschap
- Een evaluatie model om de digital marketing binnen de organisatie te meten
- Stappen om de digital marketing verder uit te bouwen
Je kunt de Digital Marketing Maturity Guide hier downloaden.
Klanten willen relevante content. En ze willen het mooi gepresenteerd op het apparaat van hun keuze: web, mobiel of draagbaar. Om klanten te betrekken en ze tot actie te leiden, moet je boeiende content gedurende de hele customer journey leveren. Online en offline, gebruikers verwachten een consistente ervaring over alle kanalen. Hiervoor is digital marketing nodig.
Het uiteindelijke doel van digital marketing is om alle digitale streams te integreren om de reis van elke klant en de algehele ervaring te ondersteunen. Digital marketing moet met gebruikmaking van systemen de effectiviteit van tactieken maximaliseren en het proces van contact naar omzet versnellen met zo min mogelijk menselijke tussenkomst.
Digital Marketing is meer dus dan marketing en is van nature technologisch gedreven. Het vereist ook dat de marketing organisaties technologie platformen begrijpen en effectief en geïntegreerd kunnen inzetten.
Iedere organisatie bewandelt haar eigen weg als het gaat om digital marketing. Opvallend is wel dat juist de reeds meest geavanceerde bedrijven er bovenop zitten om nog beter te worden.
Waar staat jouw organisatie en wat is devolgende stap?
Ben je enigzins bekend met de gebruikte marketingsystemen, data en processen?
Gebruik dan de gratis Digital Marketing Maturity Evaluation Guide en het bijbehorende puntensysteem om te ontdekken in welke fase jouw organisatie zich bevindt ten aanzien van digital marketing en wat de vervolgstappen zijn om verder te professionaliseren.
Zo bevat het:
- Een overzicht van het digital marketing technologie landschap
- Een evaluatie model om de digital marketing binnen de organisatie te meten
- Stappen om de digital marketing verder uit te bouwen
Je kunt de Digital Marketing Maturity Guide hier downloaden.
De Digital Marketing Maturity Guide word je aangeboden door Progress
Succesvolle organisaties als NASA, Expedia, PepsiCo, Roche en anderen vertrouwen op het Digital Marketing Platform Sitefinity van Progress om ervaringen van klanten over meerdere digitale kanalen te optimaliseren.
Sitefinity is een cms, digital marketing en mobile experience platform waarmee je intuïtief de meest aantrekkelijke websites bouwt, online klantinteracties analyseert en de customer journey optimaliseert.
Het biedt de unieke combinatie van gebruiksvriendelijkheid voor (content) marketeers, technische veelzijdigheid voor developers en de integratiemogelijkheden/ schaalbaarheid/ security voor de grootzakelijke klant.
Lees verder over Sitefinity op www.sitefinity.com Of probeer onze producten vandaag nog gratis: https://www.progress.nl/try-now