Praktijk case: AI inzetten voor je content proces

Niels Naglé en Willem Meints helpen opdrachtgevers op het gebied van data en AI. Maar hoe zetten ze AI in voor hun eigen content serie?

5 juli 2023, 07:00 1177 x gelezen

Sinds eind november 2022 wordt er veel gesproken over de rol van AI in marketing. Maar hoe ziet dat er voor organisaties in de praktijk uit? Niels Naglé en Willem Meints van Info Support vertellen in deze aflevering over hoe ze AI inzetten om het proces rondom de podcast AIToday Live te verbeteren.

In deze aflevering van de Inbound4Cast praat ik met Niels Naglé & Willem Meints van Info Support over hoe ze AI in de praktijk inzetten in hun content proces.

We bespreken onder andere…

  • Welke onderdelen van je content proces kun je met AI automatiseren, versnellen of verbeteren?
  • Voor welke onderdelen van je content proces is het (nog) lastiger om AI in te zetten?
  • Hoe wordt dit aangepakt voor de podcast ‘AIToday Live’?
  • De toekomstige rol van AI in marketing
  • De AI-first mindset
  • Moeten marketeers zich zorgen maken om hun baan?
  • AI misvattingen bij marketeers

Luiteren kan ook via Spotify of inbound4cast.com.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags
ai,

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!