Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
Niels Naglé en Willem Meints helpen opdrachtgevers op het gebied van data en AI. Maar hoe zetten ze AI in voor hun eigen content serie?
AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.
Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....
Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.
De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.
Ramon Eijkemans heeft veel kennis over SEO, maar houdt er ook van om werkzaamheden waar mogelijk te automatiseren. In deze aflevering geeft hij zijn visie op automation en het effect van diverse trends op de benodigde skillset van marketeers.
Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.
Kunstwerken die gemaakt zijn met behulp van kunstmatige intelligentie worden vaak als minder creatief gezien dan werken die door mensen zijn gemaakt. Dit komt vooral voor bij mensen die vinden dat creativiteit exclusief aan de mens is voorbehouden, zij vinden dit mogelijk bedreigend omdat het hun wereldbeeld uitdaagt.
De Metagids #56: Technologie, onderwijs, journalistiek en overheid moeten een antwoord vinden, voordat nep het nieuwe echt wordt.
Hoe gebruik je AI binnen marketing? Hoe haal je met content talent binnen? En wat is 'demand generation' nou eigenlijk echt?