Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.
Kunstwerken die gemaakt zijn met behulp van kunstmatige intelligentie worden vaak als minder creatief gezien dan werken die door mensen zijn gemaakt. Dit komt vooral voor bij mensen die vinden dat creativiteit exclusief aan de mens is voorbehouden, zij vinden dit mogelijk bedreigend omdat het hun wereldbeeld uitdaagt.
De Metagids #56: Technologie, onderwijs, journalistiek en overheid moeten een antwoord vinden, voordat nep het nieuwe echt wordt.
Hoe gebruik je AI binnen marketing? Hoe haal je met content talent binnen? En wat is 'demand generation' nou eigenlijk echt?
De ontwikkelingen binnen AI gaan hard. Maar wat betekent dat eigenlijk voor de rol van AI in marketing? Ik ging erover in gesprek met AI-tool ChatGPT.
AI lijkt vaak een magische blackbox, die met een druk op de knop werkelijk van alles mogelijk maakt.
De gloriedagen van de online marketing specialist bevinden zich in de herfst. Het is aanpassen of accepteren dat je toegevoegde waarde in huidige vorm steeds minder wordt.
De Metagids #36 - Kan een AI America's Got Talent winnen? Spelen met de realiteit heeft zo zijn voor- en nadelen.
Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?
Metagids #21: Crying filter, Paris Hilton brengt Bored Ape karakter tot leven en Echt en nep dwars door elkaar in…
Koot schrijft in zijn wekelijkse Week van Koot onder meer over 'Blind', de wereldwijde roddelsite voor tekkies, zoekend naar een nieuwe…
Behoefte aan gepersonaliseerde, empathische marketing groeit gestaagOm eenzaamheid te overwinnen in deze periode van thuiswerken en het geluk te vergroten,…