Metagids #21: Crying filter, Paris Hilton brengt Bored Ape karakter tot leven en Echt en nep dwars door elkaar in…
Koot schrijft in zijn wekelijkse Week van Koot onder meer over 'Blind', de wereldwijde roddelsite voor tekkies, zoekend naar een nieuwe…
Behoefte aan gepersonaliseerde, empathische marketing groeit gestaagOm eenzaamheid te overwinnen in deze periode van thuiswerken en het geluk te vergroten,…
Als ondernemer of strategisch marketeer houd jij je (als het goed is) minimaal de helft van je tijd bezig met…
Wekelijks behandel ik een primaire vraag over merkstrategie. Dit is deel 2 van mijn artikel over merken en kunstmatige intelligentie (kunstmatige intelligentie of…
Wekelijks behandel ik een basale merkvraag op Marketingfacts. Deze gaat over kunstmatige intelligentie (artificial intellicence of AI). Dit onderwerp is veel in…
Veel interessant nieuws deze week over voice, maar er is nog veel meer: een inzichtelijke methode hoe merken het vertrouwen kunnen…
Drie tips voor goede klantenservice bij pakketbezorging Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun…
De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact…
'Synthetische media' doorbreken grenzen tussen de analoge, digitale en virtuele wereldIeder nieuw type media veroorzaakt zijn eigen revolutie. Maar de…
Welke verantwoordelijkheid hebben bedrijven als hun diensten verslavend worden?Marketeers doen er alles aan om hun producten zo goed mogelijk te…
Hoe het vertrouwen in algoritmes beter gaat wordenDat het komende decennium dé bloeiperiode wordt van algoritmes, had de naamgever ervan – Mohammed…