Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren
De snelheid waarmee kunstmatige intelligentie (AI) een transformatie marketing aanjaagt, is ongekend. Daar sta je dan, aan het roer van deze verandering met de taak om zowel de huidige als toekomstige marketingfuncties binnen je team vorm te geven.
David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.
De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?
Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’
De inzet van AI in B2B marketing gaat verder dan enkel content creatie. Isar Meitis vertelt hoe je dit aanpakt.
Enkele weken geleden kondigde OpenAI GPT's aan, waarmee je custom versies van de chatbot kunt bouwen. Maar hoe pas je dit toe voor B2B marketing?
Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
Niels Naglé en Willem Meints helpen opdrachtgevers op het gebied van data en AI. Maar hoe zetten ze AI in voor hun eigen content serie?
AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.
Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....