Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

'Web3 draait digitale grondrechten de nek om'

Metagids #21: Crying filter, Paris Hilton brengt Bored Ape karakter tot leven en Echt en nep dwars door elkaar in…

Marketing Copy door 'Jasper het algorithme'

Koot schrijft in zijn wekelijkse Week van Koot onder meer over 'Blind', de wereldwijde roddelsite voor tekkies, zoekend naar een nieuwe…

Vergroot het geluk van zakelijke klanten

Behoefte aan gepersonaliseerde, empathische marketing groeit gestaagOm eenzaamheid te overwinnen in deze periode van thuiswerken en het geluk te vergroten,…

Het vinden van nieuwe groeimarkten: het brein van de AI-marketeer

Als ondernemer of strategisch marketeer houd jij je (als het goed is) minimaal de helft van je tijd bezig met…

Merkvraag 18b: wat zijn de kansen en beperkingen van kunstmatige intelligentie?

Wekelijks behandel ik een primaire vraag over merkstrategie. Dit is deel 2 van mijn artikel over merken en kunstmatige intelligentie (kunstmatige intelligentie of…

Merkvraag 18a: wat kan jouw merk met kunstmatige intelligentie?

Wekelijks behandel ik een basale merkvraag op Marketingfacts. Deze gaat over kunstmatige intelligentie (artificial intellicence of AI). Dit onderwerp is veel in…

Wat kosten voice, streaming en influencers?

Veel interessant nieuws deze week over voice, maar er is nog veel meer: een inzichtelijke methode hoe merken het vertrouwen kunnen…

‘Waar is mijn pakketje?’

Drie tips voor goede klantenservice bij pakketbezorging Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun…

Vier marketingtips om te overleven als kapper in de coronacrisis

De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact…

De vierde media-revolutie draait om manipulatie

'Synthetische media' doorbreken grenzen tussen de analoge, digitale en virtuele wereldIeder nieuw type media veroorzaakt zijn eigen revolutie. Maar de…

FutureWatch: wanneer gaan Amazon en Netflix de afkick-weken organiseren?

Welke verantwoordelijkheid hebben bedrijven als hun diensten verslavend worden?Marketeers doen er alles aan om hun producten zo goed mogelijk te…

2020: de start van het algoritme-decennium

Hoe het vertrouwen in algoritmes beter gaat wordenDat het komende decennium dé bloeiperiode wordt van algoritmes, had de naamgever ervan – Mohammed…