De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?
Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’
De inzet van AI in B2B marketing gaat verder dan enkel content creatie. Isar Meitis vertelt hoe je dit aanpakt.
Enkele weken geleden kondigde OpenAI GPT's aan, waarmee je custom versies van de chatbot kunt bouwen. Maar hoe pas je dit toe voor B2B marketing?
Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
Niels Naglé en Willem Meints helpen opdrachtgevers op het gebied van data en AI. Maar hoe zetten ze AI in voor hun eigen content serie?
AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.
Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....
Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.
De Metagids #66: Het einde van Hollywood zoals we het kennen lijkt in zicht.