Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nederlanders digitaal nog niet vaardig genoeg

Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren

Dit is de toekomst voor marketingrollen in een AI wereld

De snelheid waarmee kunstmatige intelligentie (AI) een transformatie marketing aanjaagt, is ongekend. Daar sta je dan, aan het roer van deze verandering met de taak om zowel de huidige als toekomstige marketingfuncties binnen je team vorm te geven.

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

B2B Content Podcast: Remy Gieling over het goed inzetten van AI

De AI-ontwikkelingen gaan hard. Heel hard. De tijd om er iets mee te gaan doen is dus nu. Hoe?

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

The Future of Media 2024: Mondiale advertentie-uitgaven verdubbelen in 2024

Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’

AI Use cases voor B2B marketeers in 2024

De inzet van AI in B2B marketing gaat verder dan enkel content creatie. Isar Meitis vertelt hoe je dit aanpakt.

Custom GPT’s voor B2B marketing

Enkele weken geleden kondigde OpenAI GPT's aan, waarmee je custom versies van de chatbot kunt bouwen. Maar hoe pas je dit toe voor B2B marketing?

Wilco Verdoold over AI in het marketingonderwijs [podcast]

Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.

Praktijk case: AI inzetten voor je content proces

Niels Naglé en Willem Meints helpen opdrachtgevers op het gebied van data en AI. Maar hoe zetten ze AI in voor hun eigen content serie?

De toekomst van SEO en AI voor marketing

AI verandert verschillende onderdelen van SEO en marketing. Met Michel Kant blik ik vooruit op de toekomst.

Lijd jij al aan ‘contentargwaan’?

Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....