Postbank pakt uit met Sail 2005

4 augustus 2005, 06:30

imagePostbank is hoofdsponsor van het 5-jaarlijkse event Sail en is sinds enkele weken actief met een speciale site rondom Sail gebouwd door Brandbase. Op de site zijn korte artikelen over sail zaken te vinden en een game met de bekende blauwe leeuw. De game is ontwikkeld door MAD Multimedia die eerder de populaire game Missie Carglass ontwikkelde.

Siinds 3 augustus kan via de Postbank Sail site geheel legaal een exclusieve track van Armin van Buuren in MP3-formaat worden gedownload.

De track genaamd Hymne [MP3, 5,2 mb], overigens niet in de winkel te koop, is via de site inmiddels meer dan 10.000 keer gedownload. Tot het einde van sail op 22 augustus heeft de Postbank nog het nodige in petto; virale filmpjes van de bekende blauwe leeuw wakeboardend in de IJhaven, een event-weblog en twee drijvende stadstranden waar naast de bekende Tall Ships ook de blauwe leeuw parasailend te zien zal zijn. Op dit moment is hij nog aan het trainen. Voor diegene die op de hoogte willen blijven van de activiteiten is er ook een rss-feed beschikbaar.

Zie ook: Emerce

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Erik, neem aan dat je bewust het deel over de eventblog hebt weggelaten?

    “Tijdens het evenement zelf zullen er namens de Postbank fotografen rondlopen die de bezoekers vastleggen. Die foto’s zullen te zien zijn op de Sail-site. Ook zal de Postbank een event-weblog optuigen rondom Sail. Op de weblog zullen wel regelmatig postings te zien zijn, maar er is geen reageermogelijkheid. De postings op het eventlog zullen deels worden gemaakt door Postbank-medewerkers. Deels door redacteuren van Brandbase. Die vullen nu ook al voor een deel de content op de Sail-site. Sail Amsterdam wordt gehouden van 17 tot en met 22 augustus.”

    Een blog zonder reactiemogelijkheden?


    4 augustus 2005 om 11:20
    evroekel

    Is geen blog…


    4 augustus 2005 om 15:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!