• Mobile
    wordt gesponsord door

Podcasting big business?

Podcasting big business?

Deze week in BusinessWeek een artikel van David Kiley over de commerciele mogelijkheden van podcasting. Het zijn bij lange na nog niet de bedragen die worden betaald voor RTV-commercials, maar de eerste serieuze sponsors hebben zich gemeld. Zo is Volvo gedurende 6 maanden voor een bedrag van 60.000 dollar de sponsor van de Autoblog podcast. Naast Volvo zijn ook Ford en GM aktief met podcasting. De eerste als sponsor van Engadget en de tweede via haar eigen weblog Fastlane.


Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.