(Podcast) Reframing Duurzaamheid – met Joris van Zoelen
In deze eerste aflevering van de Reframing Duurzaamheid podcast: Joris van Zoelen. Organisatiestrateeg, gedreven om te bouwen aan merken die succesvol zijn in purpose en profit.

“Hoe kom je aan klanten en omzet? Nou, op het moment dat je weet wie je bent en waaraan je echt wil werken, en daar unstoppable voor gaan en daarover vertellen… dan word je gekocht in plaats van dat je druk bent met verkopen!” – Joris van Zoelen.
De toekomst ligt open voor die bedrijven die werkelijk van betekenis durven te zijn: economisch, maatschappelijk en sociaal. Dus voor hen die geëngageerd zijn om het beste te doen in hun omgeving, want daar wil je werken of van kopen. Maar hoe doe je dat? Hoe kom je tot maatschappelijke, economische en sociale waarde? En verdient zich dat dan ook terug?
Over: Joris van Zoelen
Joris van Zoelen. Rasoptimist en realist, werkt bij organisatieadviesbureau Synergie en heeft een rijke ervaring als strateeg en aanjager van vooruitgang in uiteenlopende organisaties. Volgens hem is er geen toekomst voor bedrijven zonder betekenis, EN, die verandering van profit naar profit & purpose, dat is volgens hem prima te doen. Luister de podcast.
Over: Reframing Duurzaamheid – De podcast
In deze serie podcasts portretten van ondernemers die echt gingen voor verandering en impact maken, combineren met een gezond economisch model. Duurzaam willen zijn, dat is mooi, maar hoe doe je dat echt? Ligt de toekomst open voor die bedrijven die werkelijk van maatschappelijke betekenis durven te zijn? Welke keuzes moet je dan maken en is er wel echt een markt voor? Deze podcast geeft je veel praktische tips hoe jij je publiek kan opbouwen binnen jouw organisatie voor een Reframe (check ook mijn boek!).