(PR Academy de Podcast) Igor Beuker over Mad Men en Math Men

7 juni 2021, 10:30

Hoe data een steeds centralere rol is gaan spelen in de marketingmix

Igor Beuker is succesvol ondernemer met meerdere exits, bekend spreker op het gebied van marketing en innovatie en investeerder in social startups. In deze aflevering van PR Academy de Podcast vertelt hij over het belang van innovatie en hoe hij PR inzet om bekend, bemind en geboekt te worden.

PR Academy de Podcast is dé plek waar host Aaron Mirck (PR-adviseur en oprichter van PR-tool Presscloud) alles uit de doeken doet over de wereld van PR. Hij duikt om de twee weken de diepte in met gasten uit de industrie, topondernemers, PR-fanaten en persbericht-goeroes. Ben je benieuwd? Goed zo, wij ook. Ontdek hoe je gratis publiciteit scoort, leert denken als een journalist en zo je merk bekend en geliefd maakt.

“Bekend maakt bemind, maakt geboekt, maakt een hogere fee.” Dat is hoe Igor Beuker, de kracht van publiciteit beschrijft. Ook deelt Beuker een aantal interessante PR-trucs.

Samen met Igor Beuker verdiep ik me in de evolutie van de moderne marketeer. Ontdek hoe Math Men de afgelopen jaren het stokje over hebben genomen van Mad Men en data een steeds centralere rol is gaan spelen in de marketingmix.

Presscloud · S1E3 – Igor Beuker over Mad Men en Math Men

Aaron Mirck is publicist en schrijver. Hij publiceerde een dichtbundel over technologie: Dit algoritme deugt niet en managementboek Alles wat PR-bureaus je niet vertellen. Regelmatig schrijft hij opiniestukken over technologie, onder meer in NRC, het Parool, de Telegraaf en Elsevier. Eerder werkte hij als journalist, als tekstschrijver voor tech-bedrijven en als co-founder van tech-startup Presscloud.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!