Philips: 10 procent marketingbudget voor online
Emerce: Philips heeft vandaag met veel tamtam en voor het oog van de verzamelde wereldpers de bijna tien jaar oude slogan let’s make things better ingeruild voor het kernachtigere sense and simplicity. Philips wil technologie terug brengen tot de essentie. Om invulling te geven aan die boodschap gaat Philips in de laatste drie maanden van dit jaar zo’n 80 miljoen euro uitgeven aan marketing. Tien procent van het mediabudget is bestemd voor online.
Kijk, daar worden wij nu vrolijk van!
Uitstekende keus van Philips. Met name het begrip simplicity zal zeker bij een groot deel van de bevolking aanslaan. En niet alleen meer de 65+ die geen MP3 speler kunnen bedienen. Het leven wordt er tegenwoordig niet eenvoudiger op met de orgie aan nieuwe functionaliteiten op electronische apparaten en de enorme hoeveelheid aan keuzes die we moeten maken. Simplicity gaat het worden in de komende jaren. Go Philips go!
Ben ik de enige die direct moest denken aan de film
Sense and Sensibility ? Vraag me af wanneer hier de eerste grappen over gaan komen.
Doet me toch een beetje aan de Chinees hier op de hoek denken dat simplicity…
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!