Persoonlijk communiceren dankzij een centraal klantprofiel #adv

5 augustus 2016, 11:00

Organisaties hebben vaak allerlei applicaties draaien om met klanten te communiceren. Het nadeel daarvan is dat allerlei klantdata, die eigenlijk geïntegreerd hoort te zijn, verspreid is over afzonderlijke afdelingen en systemen. En dat staat goede klantcommunicatie enorm in de weg. Hoe hef je deze silo’s nou op, zonder in allerlei nieuwe technologie te moeten investeren? Dat lees je in deze whitepaper!

Download hem hier

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!