Oscar Kneppers lanceert nieuw tijdschrift Bright

Oscar Kneppers lanceert nieuw tijdschrift Bright

Oscar Kneppers, oprichter van het vakblad Emerce, brengt eind januari het tijdschrift Bright op de markt. Kneppers noemt Bright de eerste ‘tech glossy’ in Nederland. Het blad met als ondertitel Techlifestyle, moet zes keer per jaar verschijnen in een startoplage van 25.000. Bright wordt uitgegeven door Kneppers uitgeverij TechMedia in Amsterdam (bron: Adformatie).

Oscar (uitgever) en Erwin (hoofdredacteur), succes met het nieuwe tijdschrift!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Een 'tech glossy' .. ik ben benieuwd!

    geplaatst op
  • Yep Oscar, succes met dit leuke initiatief. Maar zouden we het daar niet nog een keer uitgebreid over hebben? :)

    geplaatst op
  • Media-ondernemer en investeerder Annemarie van Gaal heeft een belang van 10% genomen in TechMedia BV, de uitgeverij van crossmediatitel Bright (via: Emerce).

    Nog een paar aardige cijfers:
    Bright verschijnt in een oplage van 25.000 Op http://www.bright.nl verschijnen maandelijks ruim 160 nieuwsberichten, videopostings, blogitems en lezersreacties en trekt naar eigen zeggen maandelijks meer dan 76.000 bezoekers.

    geplaatst op
  • FEM Business:
    (...) Van den Ende & Deitmers stapt in Bright. De venture capital maatschappij van Joop van den Ende en Hubert Deitmers heeft een belang van 31 procent genomen in de crossmediale uitgave Bright. (...)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.