Online Tuesday #90: Hoe ziet marketing eruit in 2025?
De digitale evolutie is zo rap dat als je even te lang knippert je achter de feiten aan loopt. Logisch dat iedere marketeer probeert de ontwikkelingen bij te benen. Maar zou het niet ontzettend schelen als we weten wat ons te wachten staat? Als we de markt- en doelgroepkennis zouden hebben voor de komende vijf of tien jaar? Bij de Online Tuesday-editie van 11 juni krijg je een blik in de marketingtoekomst…
Tijdens Online Tuesday #90 gaan we aan de hand van huidige ontwikkelingen, grootse toekomstdromen en concrete doelstellingen een poging wagen om de toekomst te voorspellen. Hoe ziet marketing eruit in 2025? En vooral; hoe kunnen marketeers zich hierop voorbereiden?
“Marketing in 2025: een verre droom of snelle werkelijkheid?”
OT #90 gaat over marketing in 2025 in al zijn facetten. Wat zijn huidige ontwikkelingen die we zien doorontwikkelen in de toekomst? Is het marketingvak überhaupt nog wel relevant? Of wordt de marketeer vervangen door de developer of Product Owner? Vanuit het principe dat kennis macht is proberen we de toekomst te begrijpen en ons zo zo goed mogelijk voor te bereiden. Drie sprekers delen hun kijk op marketing in 2025.
Online Tuesday
Online Tuesday vindt deze keer weer plaats bij De Nieuwe Liefde aan de Da Costakade 102 in Amsterdam.
De inschrijving is vanaf nu geopend. Verzeker je nu alvast van een kaartje voor jezelf en neem eens een klant of collega meer voor wie het topic interessant kan zijn. Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.
Als je bent aangemeld op Meetup.com, registreer je dan ook nog op Eventbrite. Het Eventbrite-ticket geldt namelijk als toegangsbewijs voor de avond.
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, DQ&A, Newpeople en Reprise, en gesponsord door hoofdsponsor Pünktlich en subsponsoren Awin, Affiliate Summit en EDM Digital Solutions.