Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing&Facts: Toekomstperspectief in marketing

‘Grootste vraag naar marketeers sinds 2016’Na een lastig jaar waarin de coronapandemie overheerste, er veel werd bezuinigd en veel mensen hun…

Marketing&Facts: Waar wonen jongeren?

Groot-Amsterdam vergroent, Delfzijl vergrijstDe jongeren van nu zijn de consumenten van later, maar waar wonen ze? De basisgeneratiecijfers van het…

Nooit meer een eigen auto?

De deelauto wordt de nieuwe normHet fenomeen ‘autodelen’ is groeiende. Vooral door toegenomen aandacht voor het milieu en de bestrijding van…

Irritatie over chatbots flink toegenomen

Zijn chatbots de toekomst? Tegenwoordig is de manier van contact die wij met bedrijven hebben meer en meer online. We…

Hoe digital marketing is veranderd in tien jaar tijd

Honderdste editie van Online Tuesday blikt terug en kijkt vooruitDigitalisering is belangrijker dan ooit, zeker in het nieuwe normaal. Tegelijk…

FutureWatch: who’s afraid of AI?

Hoe Artificial Intelligence onze samenleving mooier kan maken en waarom we de ontwikkeling niet alleen aan Silicon Valley en China…

Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren

Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het…

De jaarlijkse lijstjes met marketingtrends. Waardevol of waardeloos?

'Dé online marketingtrends die elke marketeer moet weten', 'Dé trends & tips voor 2020'. Het is weer de tijd van…

Handboek voor de samenleving: wees algoritmen de baas en concentreer je kennis

Ronald van den Hoff (Hoera het wordt ingewikkeld): "Ik hoop mensen gerust te stellen"Een samenleving is nooit af. Dat cliché…

Future Port Prague brengt digitale toekomst dichtbij

Innovatie-festival maakt AI en andere hemelbestormende technologieën voelbaarDe wereld gaat disruptief veranderen, dat weten we allemaal. Maar hoe dan precies?…

Zeven vragen over de risico’s van kunstmatige intelligentie

Uitdagingen voor een verantwoorde ontwikkeling van AIWe zijn met volle vaart het tijdperk van Big Data en kunstmatige intelligentie (AI)…

De opkomst en ondergang van de IkTelefoon: scenario-thinking

Een pijnlijk portret van de mens die veertig jaar lang met uitgestoken arm zit te turen naar een schermpje. Een…