Online Tuesday #71: AI en de vermenselijking van marketing
Het is een mooi paradox: hoe slimmer de machines worden, hoe menselijker we ze ervaren. En juist in een mensenvak als marketing levert dat grote kansen op. Vandaar misschien dat er zo veel aandacht bestaat voor onderwerpen als artificial intelligence en chatbots. Sommigen durven zelfs te spreken over een nieuw tijdperk in marketing. Maar hoe ontwijk je daarbij de uncanny valley en maak je je merk of bedrijf écht menselijker? Daarover gaat de laatste editie van Online Tuesday vóór de zomer, op 13 juni a.s.
Sprekers
- Ronald Voorn, oprichter scienceforbusiness, docent marketing & reclamepsychologie Universiteit Twente, senior docent consumentengedrag en marketingcommunicatie Hogeschool Utrecht: hoe werkt dat nou eigenlijk in ons brein, die vermenselijking van niet-menselijke objecten en interacties?
- Wim Rampen, chief marketing officer CX Company: emoties spelen een belangrijke rol in de ervaring van een klant met jouw merk. Hoe kun je daarop inspelen?
- Rogier van der Werf, head of strategy consulting Insided: automatisering van klantcontact is niet de heilige graal, onderschat de waarde van écht contact en menselijke interactie niet.
Inschrijving
De inschrijving opent vandaag, 1 juni, om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!
Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.
Partners en sponsoren
Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group en gesponsord door Oracle Marketing Cloud en CX Company.