Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

AI kan bijzonder veel (maar is nog redelijk dom)

AI lijkt vaak een magische blackbox, die met een druk op de knop werkelijk van alles mogelijk maakt.

Zo kan Starbucks door Banksy de visuals laten maken

‘Marketers ruin everything’ zei Gary Vaynerchuck ooit, maar nu maken robots de marketing kapot. Of in elk geval.... anders.

Afbeeldingen maken met AI nu nog makkelijker

Afbeeldingen die gemaakt zijn met behulp van AI. Je hebt er vast al dingen van gezien. Sinds deze zomer kan het nog eenvoudiger.

Kan een AI America’s Got Talent winnen?

De Metagids #36 -  Kan een AI America's Got Talent winnen? Spelen met de realiteit heeft zo zijn voor- en nadelen.

AI in Marketing; 7 tijdbesparende toepassingen

Hij die de actualiteit in het marketinglandschap volgt ziet wellicht de verbanden met de landbouwmechanisatie van de late jaren 40, maar dan met minder stikstof-uitstoot. Kunstmatige intelligentie is volgens velen het absolute toppunt van futuristische marketing en de mechanisering kan niet ver genoeg gaan. Maar is artificial intelligence echt zo veelbelovend?

‘Echt nep’ biedt positief verhaal voor de toekomst

'Een goed verhaal hoeft helemaal niet waar te zijn, belangrijker is dat het mensen verbindt.'Ik dacht de wereld van crypto,…

3 manieren hoe AI zorgt voor betere digitale klantervaringen

In tegenstelling tot andere AI-vormen heeft reinforcement learning een ‘eigen wil’ Digitale marketingprofessionals zijn dagelijks bezig met een of andere…

Robots als horecapersoneel

Wie houden we verantwoordelijk bij fouten?Een robot die een deur openhoudt voor gasten, drankjes inschenkt en bestellingen naar tafels rijdt.…

Hoe we data driven marketing kunnen redden

Wetenschappelijke oplossingen voor het minimaliseren en anonimiseren van data op Brand Growth EventOm de privacy van consumenten zo goed mogelijk…

Dit zijn de belangrijkste ontwikkelingen in 2021 volgens VIA

Om dit jaar echt een verandering teweeg te brengen, zal het management diversiteit moeten omarmenOm te voorkomen dat professionals aan…

Waar horen virtual humans?

Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…

Het vinden van nieuwe groeimarkten: het brein van de AI-marketeer

Als ondernemer of strategisch marketeer houd jij je (als het goed is) minimaal de helft van je tijd bezig met…