Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

‘Echt nep’ biedt positief verhaal voor de toekomst

'Een goed verhaal hoeft helemaal niet waar te zijn, belangrijker is dat het mensen verbindt.'Ik dacht de wereld van crypto,…

3 manieren hoe AI zorgt voor betere digitale klantervaringen

In tegenstelling tot andere AI-vormen heeft reinforcement learning een ‘eigen wil’ Digitale marketingprofessionals zijn dagelijks bezig met een of andere…

Robots als horecapersoneel

Wie houden we verantwoordelijk bij fouten?Een robot die een deur openhoudt voor gasten, drankjes inschenkt en bestellingen naar tafels rijdt.…

Hoe we data driven marketing kunnen redden

Wetenschappelijke oplossingen voor het minimaliseren en anonimiseren van data op Brand Growth EventOm de privacy van consumenten zo goed mogelijk…

Dit zijn de belangrijkste ontwikkelingen in 2021 volgens VIA

Om dit jaar echt een verandering teweeg te brengen, zal het management diversiteit moeten omarmenOm te voorkomen dat professionals aan…

Waar horen virtual humans?

Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…

Het vinden van nieuwe groeimarkten: het brein van de AI-marketeer

Als ondernemer of strategisch marketeer houd jij je (als het goed is) minimaal de helft van je tijd bezig met…

Merkvraag 18a: wat kan jouw merk met kunstmatige intelligentie?

Wekelijks behandel ik een basale merkvraag op Marketingfacts. Deze gaat over kunstmatige intelligentie (artificial intellicence of AI). Dit onderwerp is veel in…

Hebben chatbots de menselijke supportmedewerker verstoten?

Chatbots werden ingeluid als dé nieuwe digitale ontwikkeling. Het zou zelfs zo’n gamechanger zijn dat het de ‘opvolger van de…

Lotte Willemsen: ‘Merken moeten leren de juiste vragen te stellen’

Powervrouwen in social & branding (2) Ze promoveerde in 2012 cum laude als communicatiewetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam, maar…

Vier marketingtips om te overleven als kapper in de coronacrisis

De afgelopen weken zijn onduidelijk geweest voor iedereen die naar de kapper wil gaan, maar ook voor kapperszaken zelf. De impact…

Hoe creepy is de ideale customer experience?

Hoe ziet de toekomst van customer experience management eruit? Nou, volgens Adobe gepersonaliseerde beleving voor specifieke klanten door middel van…