Vraaggesprek met Wilco Verdoold, vanuit zijn rol als docent marketing bij de HvA. Over AI in het onderwijs en over de invloed op het marketingvak.
"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.
De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.
Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.
Kunstwerken die gemaakt zijn met behulp van kunstmatige intelligentie worden vaak als minder creatief gezien dan werken die door mensen zijn gemaakt. Dit komt vooral voor bij mensen die vinden dat creativiteit exclusief aan de mens is voorbehouden, zij vinden dit mogelijk bedreigend omdat het hun wereldbeeld uitdaagt.
Al een paar maanden houdt het programma ChatGPT de media flink bezig. Kunnen chatbots zorgen voor de democratisering van kennis?
De Metagids #56: Technologie, onderwijs, journalistiek en overheid moeten een antwoord vinden, voordat nep het nieuwe echt wordt.
Hoe gebruik je AI binnen marketing? Hoe haal je met content talent binnen? En wat is 'demand generation' nou eigenlijk echt?
ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.
AI lijkt vaak een magische blackbox, die met een druk op de knop werkelijk van alles mogelijk maakt.