Onafhankelijk keurmerk voor klachtenmanagement

Onafhankelijk keurmerk voor klachtenmanagement

Stichting IKM 3000 heeft een keurmerk ontwikkeld dat het omgaan met klachten van een organisatie onafhankelijk certificeert. Het certificaat IKM 3000 bewijst dat een organisatie alle wezenlijke aspecten rondom klachtenmanagement heeft verankerd: open staan voor klachten, zorgvuldig behandelen ervan en naar tevredenheid afhandelen en leren en verbeteren op basis van klachten.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.