Omdat Amstel jou begrijpt!

15 maart 2005, 06:39

Omdat Amstel jou begrijpt!

Het kan je de afgelopen week niet zijn ontgaan, Amstel introduceerde de Amstel Ballenbar. Een exclusieve plek voor mannen op de Huishoudbeurs, het vrouwenevenement bij uitstek. Waarom? Omdat in het kielzog van de vrouwen jaarlijks 35.000 mannen de beurs bezoeken en uit onderzoek van Maurice de Hond blijkt dat minder dan 15 procent van deze mannen het ziet zitten om naar de huishoudbeurs te gaan. De Amstel Ballenbar moet er voor zorgen dat een bezoek aan de beurs nu ook voor mannen een feest is.

De introductie van de Ballenbar wordt ondersteund door o.a. een tv-commercial en een website met daarop een virtuele droomkroeg (die niet in Firefox schijnt te werken). Leuke cross-media campagne, kon wel eens hoge ogen gaan gooien bij de SpinAwards van volgend jaar!

Over de SpinAwards gesproken, vergeet niet de SpinAwards Day op 1 april (geen grapje)!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    c. vd berge

    beetje jammer dat de site het niet goed doet in FireFox 🙁


    15 maart 2005 om 07:13
    CF

    Net weer gechecked: draait nu zowel onder Mozilla als Firefox.


    15 maart 2005 om 09:09
    Annet de Graaf

    Yep, bij mij werkt ie ook. Prachtige spot, gaat lukken met die huismannen 😉


    15 maart 2005 om 11:11
    c. vd berge

    hmm.. ik kan toch echt nergens op klikken in FireFox hiero.. (site ziet er verder wel goed uit.. )


    15 maart 2005 om 11:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!