Nuon valt Lost Boys in de armen

22 juli 2003, 20:04

Nuon, het meest klantonvriendelijke energiebedrijf, tekende een meerjarige mantelovereenkomst met Lost Boys, het voorheen meest verlieslijdende webbouwbedrijf dat er weer aardig bovenop krabbelt.

Ook ging vandaag (gisteren) de derde generatie van Nuon.nl live.

Lost Boys heeft de handen vol aan Nuon momenteel met de bouw van sites voor de zakelijke markt, de corporate website, diverse actiesites, het Nuon intranet en een Nuon vacature website.

Voor content management heeft Lost Boys Tridion ge?mplementeerd naast BEA Weblogic als applicatieserver en Oracle als database technologie.

Nuon hoopt met de nieuwe site de communicatie met klanten te verbeteren. Met een snelkeuzemenu ‘Even regelen’ biedt Nuon bezoekers de mogelijkheid om online zaken af te handelen.

Maar toeters en bellen van reclame humbug ontbreken niet. Een citaat uit het persbericht: “Het internet concept is volledig gebaseerd op de beleving van de gebruiker. Vanuit dat perspectief zijn duidelijke momenten gekozen om iemand aan te spreken. In lijn met ‘Altijd Nuon’ en de offline campagne ‘De energie van…’ komen herkenbare momenten naar voren, zoals woensdagmiddag, de feestdagen, maar ook meer individueel zoals een verhuizing.”

Bron:

http://www.planet.nl/

Persbericht:

http://www.persberichten.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!