NIMA Marketing Day 23 is on its way
Tussen zo ongeveer de kortste dag van het jaar naar zo ongeveer de langste valt precies een half jaar, dus kans is nu nog groot dat je kúnt.
![](https://www.marketingfacts.nl/wp-content/uploads/2022/12/nmd2022-aspect-ratio-943-471.5.jpg)
Er ís een datum en een locatie, dus mooi moment om the date te saven voor hét marketing event van het komend jaar: IJs en weder dienende vindt op 15 juni 2023 de zevende editie plaats van de NIMA Marketing Day. Zet met je digitale Edding een groot kruis door die dag: Studiedag.
Op het grootste marketingevenement van Nederland staan marketingprofessionals zélf in de hoofdrol. Sprekers delen hun eigen verhalen over marketinguitdagingen, die soms geweldig uitpakten en soms wat minder, maar waar je als vakgenoot altijd iets van opsteekt. Plaats van handeling wordt opnieuw De Fabrique in Utrecht, waar NMD al sinds de eerste editie wordt georganiseerd.
NMD neemt een bijzondere positie in te midden van andere marketing-events die meer rond thema’s worden georganiseerd. Op 15 juni staat vooral de brede scope van het hele marketingvak centraal, dus van data driven marketinganalyse tot de inzet van neuromarketing en van verpakkingsdesign tot TikTok-virals; álles kan voorbij komen, zolang het doel maar marketingsucces is.
Jaarprijzen op NIMA Marketing Day
Tijdens NMD spreken zo’n zeventig vakgenoten, verdeeld over tien zalen. Aan het begin en eind van de dag is ruimte voor een plenaire sessie in de grote Copra-loods, na afloop volgen bites en bier. Het sprekersprogramma komt zoals gebruikelijk tot stand in samenspraak met de NIMA-achterban en álles is nu nog mogelijk dus mocht je gouden tips hebben: die zijn meer dan welkom míts het echt een marketeer zélf is die op het podium verschijnt en een merk vertegenwoordigt. De bevestigingen in het aanstaande programma worden vanaf januari geactualiseerd op de site van NMD.
Nieuw op NMD wordt dit jaar de bekendmaking van de winnaars van de NIMA Jaarprijzen. De genomineerde bedrijven worden in drie categorieën gekozen en gevraagd om op NMD hun verhaal te komen doen.