Nieuwe mediaplanningsmethode verhoogt ROI

Nieuwe mediaplanningsmethode verhoogt ROI

8 Media Consumption Clusters Discovered From Analysis of BIGresearch's Simultaneous Media Survey

Uit BIGresearch’s meest recente Simultaneous Media Survey (SIMM VII) zijn 8 unieke mediaconsumptieclusters gedefinieerd (zie tabel). Volgens de onderzoekers Martin Block en Don Schultz van de Medill School in Northwestern University kan de ROI van marketingcampagnes drastisch worden verbeterd als bij mediaplanning gebruik wordt gemaakt van deze clusters (via: iMedia).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.