Nieuwe jongerensite van Sanoma Uitgevers

30 september 2005, 05:55

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder had gehoord van Extra Fris, een nieuwe jongerensite van Sanoma Uitgevers (ontwikkeld door Lost Boys?).

Gisteren kreeg ik de tip binnen naar aanleiding van een advertentie van Extra Fris die voorbijkwam op een chatsite. Moet me nog eens verdiepen in wat ze nu precies gaan bieden maar het lijkt een complete jongerenportal te worden met cribs (profielen), clubs, movies, games en gadgets voor mobiel. Componenten die we ook in succesvolle communities als MySpace.com terugvinden.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

7 Reacties

    Henry

    Goed begin, met Firefox zijn de filmpjes niet te bekijken. laten nou juist jongeren Firefox gebruiken.


    30 september 2005 om 06:54
    Henry

    Nog beter, filmpjes werken in het geheel niet.


    30 september 2005 om 06:55
    Sam

    Site staat nog in de steigers, zo te zien. Er zijn al een eeuwigheid ‘481 kids uit regio Utrecht’ online.


    30 september 2005 om 06:58
    MarcoK

    oei..slecht…te vroeg gelanceerd..en wat een vreselijk ontwerp. en inderdaad wat nep

    “Boehoe wheeeheeee wie komt er op mijn herdenkingsdienst voor mijn lieve lieve konijntje Valery? ze is zaterdag overleden…snifffffff… “

    jaja…vast…


    30 september 2005 om 07:33
    Anne

    Het zal wel aan mijn – gevorderde – leeftijd liggen, maar ik vínd me dit toch een partij lelijk!


    30 september 2005 om 07:40
    name

    Het ligt niet aan je leeftijd Anne, blergh!


    30 september 2005 om 08:22
    Arnout Veenman

    Hier moeten jongeren warm voor lopen? Het community gevoel ontbreekt volledig, het komt enorm geforceerd en kunstmatig over. Daarnaast is de woordkeus op de site ook niet denderend. Een paar woorden straattaal en in de zelfde teksten relatief moeilijk woorden die jongeren onderling nauwelijks gebruiken. Dit zie je ook terug in de profielen die er hoogstwaarschijnlijk door de makers zelf zijn opgezet.

    Waarom zouden jongeren hier in hemelsnaam warm voor moeten warm lopen? Wat biedt dit voor toegevoegde waarde om dit bovenop Fok!, TMF of Hyves ook nog eens bij te houden?


    30 september 2005 om 09:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!