Nieuw: Het eerste Nationale Marketing Technologie-congres #adv

26 mei 2014, 13:45

Dinsdag 17 juni a.s. – Utrecht

Op dinsdag 17 juni vindt het allereerste Marketing Technology-event van Nederland plaats. Bomvol overzicht, tips, buzz en interactie. Met inspirerende bijdragen van @ChiefMarTec himself, Scott Brinker, Mark van der Pas (Vodafone en Universiteit van Maastricht) en Mark van Rossem (consultant bij o.a. Heineken). En prikkelende debatten tussen grote spelers en uitdagende point-solution challengers. Dit event is onmisbaar voor marketeers én ict-ers die antwoorden zoeken op vragen als: hoe ziet het MarTech-landschap er nu uit? Welke ontwikkelingen zijn er? Wat is er te koop? Wat kost dat? Naast Brinker, van der Pas en van Rossem betreden sprekers van Selligent, Adobe, Google, IBM, 2Organize, Mirabeau, eFocus, Connect2Crowd en BrandPit het podium en gaan zij met elkaar in debat. Schrijf je vandaag nog in op marketingtechnology2014.nl.

Het marketingvak is tegenwoordig zó veelomvattend dat een drastische herschikking van de marketingoperatie noodzakelijk is. De toevloed van marketingtechnologie is ongekend. Er is geen vakgebied dat in korte tijd zóveel software-toepassingen voor de uitvoering van zijn taken heeft zien verschijnen. MarketingTechnology 2014 biedt inzicht én overzicht. Ongeacht je functie. Of je nu marketeer, growth hacker, technisch architect of data-analist bent, je komt naar het congres omdat:

  • je wilt weten wat er gebeurt in de marketingtechnologie-industrie;
  • je bezig bent met de voorbereidingen van een digitale transitie en een short list wilt samenstellen van tools en leveranciers;
  • je op het punt staat oplossingen te selecteren voor bijvoorbeeld content management e-commerce, marketing automation en campagnemanagement en advanced analytics;
  • je kennis en ervaringen wilt uitwisselen op het gebied van marketingtechnologie.

In een dagdeel krijg je een goed beeld van The State of The Art in Marketing Technology. Er is slechts plaats voor 200 mensen.

Bekijk het volledige programma en schrijf je snel in op: marketingtechnology2014.nl. Want, vol=vol.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!