Nederlands grootste Marketing & Insights Event 2017 #adv

MOA
24 januari 2017, 13:00

Het Marketing & Insights Event (MIE) is op 1 & 2 februari aanstaande een ware parade van kennis. Kies uit het ruime aanbod van lezingen & workshops van onder andere @Toon Eneco, Rijksmuseum, Picnic, Tony Chocolonely en Unicef. Start en eindig de dag met onder andere Parade-oprichter Terts Brinkhoff, theater icoon Loes Luca, Zakenvrouw van het jaar Vivienne van Eijkelenborg en Marketing Chief ING Vincent van den Boogert! Bezoek ook het geheel nieuwe MIE Paradeplein en ontmoet maar liefst 2800 marketeers, insights professionals en (web)analisten. Schrijf je hier in en ontvang maar liefst 15% korting! Ga voor meer informatie naar www.mie.nl.

Programma MIE 2017 vol marketing, insights & analytics!

Met meer dan 100 praktijkcases op het gebied van marketing, insights en analytics, masterclasses en inspiratiesessies wordt het Marketing & Insights Event 2017 een ware Parade van kennis! Bezoek ook het geheel nieuwe MIE Paradeplein en ontmoet maar liefst 2.800 marketeers, insights professionals en (web)analisten.

Schrijf je hier in of ga naar het volledige programma.

Kies uit het ruime aanbod van lezingen & workshops van onder andere Ahold Delhaize, BMW Group Nederland, Brandweer Amsterdam Amstelland, Dopper, Efteling, FEBO, Friesland Campina, Funda, Kia Motors, Knab, KNVB, PepsiCo, Picnic, Rijksmuseum, RTL Nederland, T-Mobile, Tony Chocolonely en Unicef. Start en eindig de dag op het hoofdpodium met Zakenvrouw van het jaar 2016 Vivienne van Eijkelenborg, Directeur PPMC Paul Postma en Chief Customer Officer ING Vincent van den Boogert.

En last but not least: een spectaculair optreden van Parade-oprichter Terts Brinkhoff & theater icoon Loes Luca!

Inschrijven

Schrijf je hier in, gebruik de speciale Marketingfacts-kortingscode 6005973700 en kom naar het MIE voor slechts €119,50*! Reguliere prijs €139,50.

*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 31 januari, 17.00 uur.

Kijk voor alle informatie op www.mie.nl.

De MOA is hét Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics. De wereld van marketing insights, onderzoek en analytics is voortdurend in ontwikkeling. Organisaties gaan over op nieuwe manieren van werken, technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op en ook de juridische aspecten van privacy en onderzoek staan niet stil. Dit zorgt voor talloze strategische, tactische en organisatorische uitdagingen op het gebied van insights en analytics. Het MOA Expertise Center heeft dé kennis en expertise in huis om deze uitdagingen aan te gaan.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!