Naar welke reclamespotjes luisteren we het meest: TV of radio?

Naar welke reclamespotjes luisteren we het meest: TV of radio?

Uit het onderzoek Spot Load 2005: Managing Commercial Inventories for Your Advertisers and Your Listeners van Arbitron blijkt dat we meer naar reclame spotjes op de radio luisteren dan die van de TV. 49% van de luisteraard zegt nooit naar een andere zender te gaan vanwege de reclame, terwijl slechts 6% dat zegt bij TV reclame. Ook horen we liever 3 breaks van 4 spotjes dan 6 breaks met 2 spotjes.

(bron)


Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Tja.. ik heb geen afstandsbediening bij mijn radio, dus wegzappen gaat niet zo gemakkelijk.

    geplaatst op
  • bovendien is radioluisteren een nevenactiviteit en tv-kijken een hoofdactiviteit. weinig nieuws in dit onderzoek.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.