Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
Een meesterzet, mits goed uitgevoerd. Dat wil zeggen: lichte, snel ladende pagina met het laatste nieuws dat je wilt zien en alleen die zaken die je nodig hebt. Als het ook nog eens Nederlandstalig wordt gebracht kan startpagina.nl zijn wonden vast gaan likken.
Ik mis inderdaad de mogelijkheid een aantal eigen RSS-feeds op te nemen, dat had er toch eigenlijk meteen in moeten zitten.
Die drag/drop feature zie je steeds en steeds meer. Ik geloof dat backbase één van de eerste partijen was.
Ah, dat zie ik nu pas. Dat valt me vies tegen bij nader inzien. Google is nog heel wat werk aan de winkel want dit is echt drie keer niks. Het is niet lokaal en het is nauwelijks customizable. Kan startpagina toch weer rustig ademhalen.
Ik vind de communicatiewaarde wel erg laag. Ben benieuwd of dat wel aanslaat tegenwoordig, want we willen toch contact hebben met alles en iedereen. RSS zou dus een logische toevoeging zijn denk ik.
Laten ze ook kijken naar kantoormedewerkers. Toon de datum. Toon het weeknummer. Laat mensen de belangrijkste interne telefoonnummers invoeren, dat soort zaken.
Ik ben heel benieuwd of ze met de customizability die er ongetwijfeld aan gaat komen, de juiste balans weten te vinden tussen eenvoud en mogelijkheden. Bijna alle startpagina-achtige initiatieven zoals mypip, mybegin etc etc hebben een veel te langdurige, complexe startfase. Dat gaat nooit werken.
Op dit moment is alleen de G-mail optie handig
Ik lees net op Webwereld dat de integratie met RSS er binnen 2 maanden moet zijn. Ik ben benieuwd…
Waarom blijven ze niet gewoon waar ze goed in zijn? pagina met 1 searchbox en twee knoppen. Punt. Niets meer niets minder. Waarom nu weer dat hele portalgedoe? Yahoo, Altavista, noem ze maar op, allemaal zijn ze begonnen met deze onzin en allemaal hebben ze verloren. Ik verwacht dat dit het begin van het einde gaat zijn voor Google…Laat de concurrent maar opstaan!
Zoals hier al eerder gezegd wordt is de portal een KEUZE, geen ommezwaai. Op Webwereld wordt ook al gekopt dat Google hun simplicity over boord gooit, maar daar klopt simpelweg niks van. Gebruikers kunnen zelf kiezen of ze iets willen veranderen. Zo niet, dan niet. Simple as that…
Eigen gebruik leert dat netgebruik elke keer anders is. En je start het liefst meteen waar je wezen wilt. Net als bookmarks, voor de grootgebruiker kost het teveel tijd. Niet 2 maar 3 knoppen zou ideaal zijn. De 3e knop is dan voor alle andere opties.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!