Marketeer met een passie voor Interactive Marketing. Daarnaast veel aandacht voor nieuwe "online" ontwikkelingen. Na ruim 8 jaar als Channel Manager Internet voor ABN AMRO te hebben gewerkt, ging hij vervolgens aan de slag als Marketing manager voor Hotel Bookers (o.a. hotelspecials.nl , bungalowspecials.nl en hotelaanbiedingen.nl). In 2009 zijn eigen advies/interim bureau efarmers gestart. Van waaruit hij diverse bedrijven adviseert over online marketing/strategie.
Passie voor site analyse en daarmee het optimaliseren van campagnes, conversie en site bezoek. Daarnaast veel interesse voor new media en social media. Interesse in online media planning, multi channel campagnes en digitale overheid. Waarbij de laatste interesse vanuit mijn raadslidmaatschap van de gemeente Edam-Volendam is ontstaan.
Helemaal mee eens. Hopelijk komt er op korte termijn een door alle banken gedragen betaalmiddel (net als de PIN) voor internet.
Marco. Had je ook dit rijmpje in de reacties van toen ontdekt?
‘Rijmpje’
Deze discussie gaat alle redelijkheid en inzicht voorbij. Appels met peren vergelijkingen, axioma’s en facultatieve foutmeldingen op een rij.
Geen van de telefoon maatschappijen zal deze monetaire ‘bypass’ op langere termijn ondersteunen. De oplossing is nabij en zal uiteindelijk op traditionele partijen leunen.
Breed laagdrempelige toepassingen, voor zover het een behoefte dekt, raken pas echt in zwang…. als deze door telco’s en banken tezamen worden verstrekt. En niet door bedrijven met een kortstondig winstbelang!
A.Treur Jr.
zaterdag 12 april 2003 (12:23)