• Mobile
    wordt gesponsord door

Mms blijkt succes tijdens Big Brother 4

Mms blijkt succes tijdens Big Brother 4
, Saristos
@saristos

De vierde episode van het Britse Big Brother heeft telecomoperator O2 geen windeieren gelegd. Tijdens de finale van Big Brother 4 op vrijdag 25 juli zijn zeker 40.000 mms-berichten door O2 naar kijkers verstuurd. Daarnaast bestelden nog eens 30.000 mensen ringtones, logo’s of java-games voor op de mobiele telefoon, zo meldt het Engelse Internet Magazine.

In totaal gebruikten meer dan anderhalf miljoen mensen hun mobieltje tijdens Big Brother 4.Bij een sms-quiz die rond de finale-uitzending werd gehouden, deden meer dan 90.000 mensen mee.

“We hebben het gebruik van mms (sms met plaatjes en/of geluid, red.) gestimuleerd tijdens deze serie van Big Brother”, vertelt een woordvoerster van O2 Engeland. “Het succes van multimediadiensten rond Big Brother laat duidelijk zien dat er markt is voor mms bij de jonge generatie.” Hoeveel de actie O2 Engeland heeft opgeleverd, is niet bekend.

O2 Nederland, dat binnenkort weer Telfort gaat heten, deed half april mee aan een soortgelijke tv-actie. In samenwerking tv-producent Endemol en SBS6 werd de spelshow ‘Nationale SMS-dag’ uitgezonden. Kandidaten konden per sms kans maken op een geldprijs. Hoeveel mensen zich hiervoor hebben aangemeld, wilde O2 destijds niet kwijt.

Bron:
www.webwereld.nl


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.