Microsoft, Google en LinkedIn in jury Dutch Search Awards 2017 #adv
Inzenden searchmarketing-cases kan t/m 6 oktober
De winnaars van de tweede editie van de Dutch Search Awards worden dit jaar gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn. Daarnaast worden de cases beoordeeld door afgevaardigden van o.a. ABN Amro, Ikea, Expand Online, iProspect, Blue Mango, Glamour en Don’t Say Nothing. De Dutch Search Awards worden 23 november 2017 voor de tweede keer uitgereikt, wederom in B.Amsterdam. Marketeers, agencies en ondernemers kunnen nog tot en met 6 oktober hun searchmarketing-cases insturen. Op 1 november maakt de jury de genomineerden bekend.
Donatie aan Ouderenfonds
Tamer Saglambilek, één van de initiatiefnemers van de Dutch Search Awards: “Na het succes van vorig jaar, merken we dat er dit jaar zeer veel interesse is om een case in te zenden. Om die te beoordelen hebben we dus weer een deskundige jury samengesteld met search-experts uit verschillende branches. Het is belangrijk dat de cases vanuit verschillende visies worden bekeken. Net als vorig jaar steunen we ook weer graag een goed doel. Voor iedere ingezonden case doneren we dit jaar dus vijf euro aan het Ouderenfonds.”
Case insturen: laatste kans
Zij die kans willen maken op een Dutch Search Award, hebben nog tot en met 6 oktober om een case in te sturen. Cases kunnen worden ingezonden voor één of meerdere van de 18 awards die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘Branche’, ‘Campagne’ en ‘Tools & Software’. Iedere inzender dingt sowieso mee naar de award voor Beste Agency, Consultant en In-house team. Naast een aantal nieuwe categorieën, zijn ook de verkiezing van Beste Search Personality en de publieksstemmen in de Tools- & Software-categorie dit jaar nieuw. Inzenden kan via de knop hieronder.:
Presentatie Google tijdens uitreiking
De feestelijke uitreiking vindt 23 november plaats bij B. Amsterdam. Deze dynamische setting vormt net als vorig jaar het decor voor het enige officiële betoon van erkenning en waardering binnen het Nederlandse search-landschap. Naast de uitreiking van de felbegeerde awards, geeft Google een presentatie over ‘Marketing in the age of assistance’ en delen ook vooraanstaande ‘thought leaders’ van o.a. Bing hun visie op actuele ontwikkelingen binnen de search-industrie.
Bing is in 2017 wederom hoofdsponsor van de Dutch Search Awards en heeft dit jaar ook een eigen categorie waarvoor men cases kan inzenden. De Dutch Search Awards wordt daarnaast mede mogelijk gemaakt door o.a. AdCalls, IAB Nederland, SQIQ, Swydo, Adchieve, Emerce en Bannerwise.