Merkwaarden Apple en Yahoo stijgen het meest

Merkwaarden Apple en Yahoo stijgen het meest

Adformatie: Apple, Samsung, HSBC, Yahoo en Amazon hebben het afgelopen jaar hun merkwaarde het meeste zien stijgen. Kodak, Nintendo, Nokia en AOL waren de grootste verliezers op de internationale merkenlijst. Coca-Cola blijft het nummer-1 merk. Het Nederlandse ING komt nieuw binnen in de top 100. Dit blijkt uit de jaarlijkse ranglijst van de 100 waardevolste merken (pdf) wereldwijd -uitgedrukt in dollars- van BusinessWeek en merkenadviesbureau Interbrand.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.