Marketingfacts Jaarboek 2019-2020 verandert mee met dynamisch vak #spon
Hij is er: het Marketingfacts Jaarboek. De essentie van marketing, aangevuld met cijfers en cases. In de nieuwste editie van het Marketingfacts Jaarboek verkennen we alle actuele onderwerpen in (online) marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Roel Stavorinus, Danny Oosterveer en Beate van Dongen Crombags. Uitvoerig gaan zij in op essentiële thema’s als marketingstrategie, advertising, customer service en contentmarketing. Speciale aandacht is er voor purpose, privacy, martech en e-commerce.
Het Marketingfacts Jaarboek 2019-2020 is vanaf nu te koop. Bestellen kan hier.
Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Als vakblog is Marketingfacts.nl een dagelijks geraadpleegde informatiebron voor marketeers, ondernemers en studenten. Met dit jaarlijkse handboek, samengesteld door de redactie, gaan we nog verder de diepte in. Met de input van experts is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals, -geïnteresseerden en -studenten.