Loyaltyfacts.com

Loyaltyfacts.com
, Reddion
@alexstil

Volgens loyalty-marketing specialist Dunck zijn marketeers onvoldoende ge?nformeerd om loyalty-initiatieven te kunnen ontplooien en de noodzaak ervan te erkennen. Daarom besloot Dunck dit jaar loyaltyfacts.com te ontwikkelen. Marketeers uit verschillende branches kunnen via loyaltyfacts.com citaten lezen aangaande belangrijke loyaliteitsthema’s en het laatste loyalty nieuws bijhouden. Daarnaast kunnen marketeers vragen stellen aan de redactie of zelf potenti?le onderwerpen aandragen.

Het werven van een nieuwe klant is gemiddeld 5x duurder dan het behoud van een bestaande klant. Een gegeven dat inmiddels wel bekend is bij marketeers. Daarnaast worden klanten in veel gevallen winstgevender, naarmate ze langer klant blijven. Toch richten veel organisaties zich met name op het werven van nieuwe klanten, vaak ten koste van bestaande klanten. Een onbegrijpelijk fenomeen…

Meer info kijk op loyaltyfacts.com

Bron: Persberichten.com


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.