Leer alles over digitale transformaties van servicegerichte organisaties #adv

ISL
13 september 2018, 05:30

De digitalisering van de maatschappij stelt managers nog voor veel vragen. Wat betekent de digitalisering voor het contact met klanten, de inrichting van processen, het gebruik van data en systemen en de aansturing van medewerkers? Om een antwoord te vinden op deze en andere vragen organiseert het Institute for Service Leadership de leergang Digitale Transformatie van Servicegerichte Organisaties.

De leergang bestaat uit zes werkconferenties van elk 2,5 dag, verspreid over zes maanden. Elke conferentie heeft andere inleiders, die ingaan op de belangrijkste inzichten en ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Naast overdracht van kennis, worden deelnemers uitgedaagd om de inzichten toe te passen op de eigen organisatie. Elke deelnemer formuleert een individuele leeropdracht en neemt een opdracht mee die gerealiseerd moet worden. Zo profiteren zowel de organisatie als de deelnemer optimaal van de leergang.

Schrijf je nu in!

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!