Koffiedik Kijken 2006

Koffiedik Kijken 2006

Koffiedik Kijken 2006Het oude jaar is nog niet voorbij of de agenda voor het nieuwe jaar loopt al weer aardig vol. Te beginnen met de diverse nieuwjaars-borrels die vanaf volgende week her en der in het land zullen plaatsvinden (houd 10 januari alvast vrij in de agenda!).

Ik begin zelf op 5 januari in het Koninklijk Instituut voor de Tropen te Amsterdam waar Koffiedik Kijken 2006 plaats vindt, een nieuwjaarsborrel georganiseerd door International Advertising Association (IAA) in samenwerking met Adformatie.

Naast het borrelen kent Koffiedik Kijken 2006 ook een aardig programma met een vijftal sprekers: Harry Brouwer (Chairman Unilever Nederland), Christina von Wackerbarth (CEO Sanoma Uitgevers), Meindert van den Heuvel (CEO Y&R Groep), Johan Derksen (Hoofredacteur Voetbal International) en Cees van Nijnatten (Directeur Weekbladpers Tijdschriften). De sprekers uit de media-, marketing- en reclamewereld gaan vertellen wat er ons de komende jaren allemaal te wachten staat en blikken kort terug op het voorbije jaar.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Mmm, kijk ik toch meer uit naar het zachte pluche van het concertgebouw dat Microsoft op 6 januari voor mij (en nog wat andere relaties) heeft afgehuurd. De muziek was in voorgaande jaren erg mooi, dus ben benieuwd.

    geplaatst op
  • "al jaren het nieuwjaarsevent", mee eens ik ben van de partij. Wederom veel belovend!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.