Koffiedik Kijken 2006
Het oude jaar is nog niet voorbij of de agenda voor het nieuwe jaar loopt al weer aardig vol. Te beginnen met de diverse nieuwjaars-borrels die vanaf volgende week her en der in het land zullen plaatsvinden (houd 10 januari alvast vrij in de agenda!).
Ik begin zelf op 5 januari in het Koninklijk Instituut voor de Tropen te Amsterdam waar Koffiedik Kijken 2006 plaats vindt, een nieuwjaarsborrel georganiseerd door International Advertising Association (IAA) in samenwerking met Adformatie.
Naast het borrelen kent Koffiedik Kijken 2006 ook een aardig programma met een vijftal sprekers: Harry Brouwer (Chairman Unilever Nederland), Christina von Wackerbarth (CEO Sanoma Uitgevers), Meindert van den Heuvel (CEO Y&R Groep), Johan Derksen (Hoofredacteur Voetbal International) en Cees van Nijnatten (Directeur Weekbladpers Tijdschriften). De sprekers uit de media-, marketing- en reclamewereld gaan vertellen wat er ons de komende jaren allemaal te wachten staat en blikken kort terug op het voorbije jaar.
Mmm, kijk ik toch meer uit naar het zachte pluche van het concertgebouw dat Microsoft op 6 januari voor mij (en nog wat andere relaties) heeft afgehuurd. De muziek was in voorgaande jaren erg mooi, dus ben benieuwd.
“al jaren het nieuwjaarsevent”, mee eens ik ben van de partij. Wederom veel belovend!